12 Haziran 2017 Pazartesi

T�yler �rpertici Ya�anm�� Ger�ek Bir Korku Hikayesi

Bir okuyucumuz�un yay�nlanmas� i�in g�ndermi� oldu�u ba��ndan ge�en ger�ek bir korku hikayesi. Ziyaret�imiz�in yollad��� gibi yaz�s�n� aynen yay�nl�yoruz.
Sevgili arkada�lar sizlere ba��mdan ge�en bir olay� anlatmak istiyorum. �lk �nce belirtmeliyim ki bu siteyi se�memin sebebi uzun zamand�r bir�ok siteye bakt�m anlat�lanlar�n �o�unun abart� oldu�unu g�rd�m. Bu sitede okuduklar�m ise daha �ok ger�e�i yans�tt���n� g�rd�m, fazla uzatmak istemiyorum..

Vanl�y�m 24 ya��nday�m. Ge�imini ziraat ve hayvanc�l�kla yapan bir ailenin o�luyum. Her y�l yaz mevsiminde k�ye gider hayvanc�l�k ve daha �ok bu�day ve yonca ekimi yapard�k. Bir g�n ekti�imiz bir tarlan�n suyunu kontrol etmek i�in tarlaya gitmi�tim. Gitti�im tarla b�y�k ve d�z bir da��n �zerindeydi k�ye yakla��k 2 Km uzakta. Tarlaya vard���mda suyun gelmedi�ini g�rd�m gidip bakay�m dedim. Tarlaya gelen su ise k�y�m�zde bulunan en b�y�k da��n dibinden kaynak suyu gibi gelir.

Suyun en ba��ndan tarlaya gelen su patlak vermi�ti onard�ktan sonra suyun ak��� ile beraber tarlaya do�ru yava� yava� y�r�yerek bir sigara yakmak istedim. Hava r�zg�rl� olmamas�na ra�men yakt���m her kibrit s�n�yor. Ya bir gariplik vard� ya da bana �yle gelmi�ti kibriti bitirmeme ra�men ate� yanm�yor ve arkamdan ger�ekten bir enerji hissediyordum. Ben suyun gitti�ini d���n�rken bir bakt�m su kesilmi� bir daha patlak verdi diye ge�irdim i�imden. Geri d�nd�m bir daha, bir ad�m atay�m derken bana �ok �ok yak�n bir ses ad�m� telaffuz etti. Etraf�ma bakt�m �ss�z da�lardan ba�ka bir �ey yok. Bir daha ayn� ses ve ayn� bu 5 defa tekrarland�.

Korkmu�tum ald�rmamaya �al���yor �ark� m�r�ldan�yordum. Su kayna��na ula�t�m su ayn� yerden patlak vermi� yine onar�p suyun ak��� ile beraber gitmeye ba�lad�m. San�yorsam 10 ad�m atmadan su yine patlak verdi. Bir gariplik oldu�unu biliyordum. Kibrit yanm�yor, su gelmiyor, birileri ad�m� telaffuz ediyordu, bizim arkada�lar�n oyunudur diye s�ylenirken i�imden. Tekrar arkam� d�nd�m suyun kayna��na uzun boylu yabanc� kirli sakall� biri oturmu� eliyle su i�iyor g�zlerini dikmi� bana bak�yor. Acayip �rkm��t�m buda kim dedim kendi kendime ger�ekten adamda al��agelmi�in d���nda garip bir tip vard�. Herhalde hal�sinasyon g�r�yorum sand�m. ��nk� suyun kayna��ndaki da�da zehirli otlar oldu�u i�in kimse koyun otlatmaya gelmez ve o da�da yol varken kimse ba�ka k�ye yaya y�r�mez dedim. Ben suyla ilgileniyor gibi yap�p korkuyla d���n�yorken kafam� kald�rd�m ki yok nereye gitti acaba. Biraz �teye bakt�m da��n di�er ucundan a�a�� iniyordu. Ama y�r�mesi bile �ok garip sanki ko�uyordu. Ama her bak���mda ba�ka his uyand�r�yor inan�n tarif edemiyorum. Ne yapaca��n� izledim, a�a��ya vard���nda yere e�ilip eline t�rpan ald���n� g�rd�m. Ohh dedim bizim k�ydekilerden biri tutmu� bunu ot bi�mesi i�in dedim kendi kendime, eee ama daha ot bi�ilecek sezonda de�il yakla��k 25 g�ne yak�n bir zaman var peki kim bu o t�rpan ne Allah��m yard�m et. Tabanlara kuvvet k�ye kadar ko�tum. Korkuyla eve gittim. Korkum ge�mi�ti, bir sigara i�tim k�y�n gen�leriyle. 15 dakika falan ge�mi�ti aradan az �nce s�z etti�im ot tarlas�n�n sahibi ge�ti metin amca dedim, sen ne ara amele getirdin daha erken de�il mi ne amelesi dedi. Valla dedim demin ben tarla suyu i�in kayna�a gittim bir adam senin otunu bi�iyordu. Yok �yle bir �ey dedi, istersen git bak dedim bana sende gel dedi tamam dedim. At�na bindi bende arkas�na bindim gittik. Bakt� ot falan bi�ilmemi� her �ey normal hatta benim tarlan�n suyu bile tarlaya ula�m��. H�lbuki en son patlak verdi�inde yapmadan k�ye ka�m��t�m. Metin amca bana bakt� hani nerde dalgam� ge�iyorsun dedi �imdi anlatsam inanmaz kusura bakma ben �yle g�rd�m neyse deyip k�ye gittik. Ak�am ��kt�m d��ar� elektrikler kesik gene sigara yakt�m arkamdan bir ses la dedi, arkama baksam da karanl�ktan ba�ka bir �ey yok, dondum kald�m yerimde. �nan�n bedenimde hissediyordum bir �eylerin bana dokundu�unu. D�nd�m kap� kapanm�� kibrit yak�yorum s�nene kadar. Ayd�nl��a bak�yorum kimse yok.. la diyor anlam�n� bilmiyorum Arap�ada hay�r demekmi�. O kadar korktum ki g�zlerimi a�t���mda korkuda a�z�m�n yamuldu�unu t�m k�y�n ba��mda oldu�unu g�rd�m. Metin yan�ma geldi bana do�ru s�yle bug�n tarlada ne g�rd�n hat�rlamak bile istemiyorum korkuyorum ge�i�tirdim bir �ey g�rmedim bo� ver falan dedim. bende g�rd�m anlat ne g�rd�n dedi kafaya m� al�yor bilmiyorum ama, rahat b�rak beni deyip yata��ma gittim uyudum.. Sabah olmu� kalkt�m d��ar� ��kt�m �e�mede su ak�nt�s� ohh y�z�m� y�kayay�m dedim elimi suyun ak���na b�rak�yorum elim �slanm�yor anlat�lamaz kadar korkun� ve garipti kafam� kald�rmamla o �eyi g�rmem bir oldu ���l�k att�m uyand�m me�er r�yaym��. D��ar� ��kt�m reenkarnasyon gibi r�yan�n ayn�s� sabah olmu� ayn� suyun ak�nt�s� ve suya do�ru gidiyorum elimi suya att�m merakla ellerim �sland� g�ld�m kendi kendime r�yay� unutup y�z�m� y�kad�m su i�tim ba��m� bir kald�rd�m ki ah o g�n o an� ke�ke ya�amasayd�m. Ayn� r�yadaki adam elleri arkaya do�ru uzanm�� siyah tenli g�zlerine bakmak istemedim sanki duda�� patlam��. Ba��rd�m ama sesim ��km�yor bedenime bir kere vurdu�unu g�rd�m yere d��t���mde ayaklar�n�n sanki a�a� k�k� gibi olduklar�n� g�rd�m. Ben en son g�z�m� a�t���mda Van�da hastanedeyim ortopedi doktoru yan�ma geldi al�nan yara izlerinde sana vuran at �ok kuvvetliymi� �ans�n var dedi doktor ne at� dedim. Sabah g�renler olmu� sana bir at�n vurdu�unu ama ben g�rd�klerimden emindim at de�ildi ve halen vurdu�u yerde 3 y�ld�r iz var isteyen olursa foto�raf�n� bile g�nderebilirim ve 3 y�ld�r k�ye gitmiyorum. O olaydan k�sa s�re sonra deprem oldu. Pazar g�n� saat 2 sular� m�thi� bir sars�nt� camdan bakt���mda t�m binalar sanki oyun oynuyormu� gibi sallan�yordu deprem durdu, bizler ka�maya ba�lad�k en son t�m karde�lerimden emin olmak i�in odalara bak�yordum. Girdi�im en son odada yine onu g�rd�m ama sadece g�zlerimi a��p kapayana kadar sonra kayboldu. Daha sonra Diyarbak�r�daki day�mlara gittik ailecek oradan day�m�n yard�m�yla �ok dindar bir hocaya gittim yaln�z ba��ma olaylar� anlatt�m.

Sana neden b�yle bir �ey yapt�klar�n� bilemem ama at konusuna gelince fiziksel dokunu�lar� oldu�u zaman insan g�z�yle bile herkes taraf�ndan g�r�lebilirler ve insanlar o garip �eyin sana vurmas� at vuruyor gibi g�rmeleri sa�lanm��. Senin g�rd���n� ise Allah kimseye g�stermesin dedi kur-an (a.�.) dan bir ayet yaz�p muska yapt� o g�nden bug�ne hi� g�rmedim.

Ayr�ca isteyenlere vurdu�u yerin foto�raf�n� g�sterebilirim. 3 y�ld�r ge�meyen izin foto�raf�n� asl�nda hat�rlamamak i�in �ok u�ra�t�m payla�mam bile bana o anlar� hat�rlatt�.

Ama anlatmam�n sebebi hayat bu her an insan�n ba��na her �ey gelebilir. Bizi koruyan tek olan Allah�� (c.c.) unutmamam�z� hat�rlamak i�in. �uan kur-an (a.�) okuyup t�m namazlar�m� k�l�yorum ve i�imde bir his e�er dinden ayr� kal�rsam bana o k�t�l�klerin tekrar gelece�ini s�yl�yor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder