16 Temmuz 2017 Pazar

Facebook Durum S�zleri

Merhabalar;
TeknoWin okuyucu, takip�ileri ziyaret�ileri bu konuda Facebook durum s�zlerinden payla��mda bulunaca��m. Bazen durumunu anlatmak i�in ilham ?? arayan arkada�lar i�in  bir ka� fikir olu�turmak , arad���n�z� bulman�z dile�iyle TeknoWin Sunar
D�n'de bir bak arkana. Gitmez dedi�in ka� ki�i yan�nda ?
Bir insan� yalanlarla kazanmak yerine do�rularla kaybetmeyi tercih ederim...
Seviyorum seni dedi. G�ld�m.. Sevsen �u an sen ve ben de�il bizdik derdim..Sustu... Sustum
��ine att�klar�n kaderindir i�inden atamad�klar�n ise kaderin...
Yorma kendini; hayat�na e�lik etmek isteyenler senle gelsin "C. Bukowski"
Oysa seni bir dine ba�lan�r gibi deyil,kendi �zg�rl���m� sever gibi seviyorum.
G�ne�, g�nd�z do�ar gece batar sen olmadan can�m ya�amak neye yarar
Bu saatten sonra �ifresiz wifi olsan ba�lanmam art�k sana
Mutlu insanlar; Her�eyin en iyisine sahip insanlar de�il, Sahip olduklar�n� kaybetmeyecek kadar �ok sevenlerdir.
Yaln�zca bir kez ya��yorsun. Fakat do�ru ya�arsan, sadece bir kez ya�amak yeterli. Mae West
Sevgilinin l�tfunu g�rd���n�z zaman sevmek kolayd�r..Peki ya kahr�n� g�r�nce de sevebilir misiniz.
Bir insan�n ak�ll� olmas�na bir�ey dedi�imiz yok .Yeter ki, akl�n� ba�kalar�na kabul ettirmeye �al��mas�n.
Kimse g�r�nd��� kadar iyi, anlat�ld��� kadar k�t� de�ildir.
S�z�n seni b�b�rlendirdi�i an sus, Susman seni b�b�rlendirdi�i zaman ise konu�.
Sevgiler sahte , insanlar kahbe , hayat�n�z plan , alay�n�z yalan!
Mutlulu�u tatman�n tek �aresi onu payla�makd�r (Byron)
Yabanc� bir �ark� gibiyim dinleyenim �ok; anlayan�m az...
Akmayan �e�menin testisi olmaz. Sen ne kadar adam olursan ol d��enin dostu olmaz...
Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin
G�lerseniz, herkez g�ler. A�larsan�z tek ba��n�za a�lars�n�z.
Bir tatl� a�k g�l��� �zledi g�zlerim, ve sen hangi alemde hangi d��lerde isen gel, ��nk� g�l���n� �zledim
Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutlar�n, Bir elimde y�re�im, G�l��lerine geliyorum yaral� �rmaklar� a�arak. Bu yolculu�un sonunda; Ya y�ld�zlar� dolduraca��m sa�lar�nda, Ya da ayd�nl�klar� b�rakaca��m karanl�klar�na. (bunu yazan ki�inin hayal g�c� nirvana'ya ula�m�� ??)
Kad�nlar erkeklerden �ok ya�ar. ��nk� onlar�n kar�lar� yoktur.Bernard
Nas�lda ziyan olup gidiyor Onsuz g�nler.. ve ben haberi olmaks�z�n bitiyorken.
Niye hep k�rm�z�d�r A�k �iirleri ve niye kanarlar yazarken ��nk� �airler kalemlerini y�reklerine banarlar.
"�erefsizim seni seviyorum" dedi.Hangisine inanaca��m� �a��rd�m.
"A�k" tipi cezaevinde, m�ebbet hapis yat�yor kalbim!
Son nefesimde sen derken Yan�mda olur musun? Yazd���m en son a�k �iirinin kahraman� Can�m sen olur musun?
�nsanlar hep konu�ur ��nk� hayat senin tasas� onlar�nd�r.
D�nya g�zel olsayd� e�er do�arken aglamazd�k, Ya�arken temiz ya�asayd�k �l�rken y�kanmazd�k.
BELK� B�T G�N DUYARSIN D�YE Bu nas�l sevgi? Bu nas�l tutku? Bu nas�l �zlem? Ne zaman g�zlerini g�rsem bir �o�al�yorum, bir eksiliyorum
Cennete gitmek isteyenlerin Cehenneme �evirdi�i bir d�nyada ya��yoruz.
Burnum ak�yor dedi�imde kolunu uzatan bir sevgili istiyorum. (??)
Mesele �lmek de�il ye�en! Mesele iz b�rakabilmektir Nerede oldu�un de�il, kiminle oldu�un �nemlidir.
��km�yoruz ama konu�uyoruz i�te ili�kinin en g�zel d�nemi.
Yava� y�r�yor olabilirim, ama hi� geriye do�ru y�r�medim...
Fazla s�ze gerek yok bug�n vars�n yar�n bir ihtimal.
Herkez �ok seviyorsa bu gidenler kim. karde�
Bir y�ld�z gibi kayar�m hayat�ndan, yapabilece�in tek �ey dilek tutmak olur
Hani �ok su verince �l�rm�� ya �i�ekler.. Birisini de �ok sevince b�rak�p gidiyormu� me�er.
"Sen benden daha iyilerine lay�ks�n diyen sevgili;" O zaman bul tan��t�r �yle git. (??)
"Dikkat et ama'larla beni kaybettin, ke�kelerle kendini mahvedeceksin.!"
Ne zaman seni adam yerine koysam yerini yad�rg�yorsun.
Ben g�rmezden geldik�e kendinizi kusursuz sanmaya devam ediyorsunuz, aynen devam.
Ey sevgilim, nerelerde dola��yorsun b�yle? Geliyor sen candan seven a����n dur onu dinle. Elemi de, ne�eyi de beste yapm�� diline. Uzakla�ma �irin yarim "Shakespeare"
Profil resmi koyup sonra "erkekler bakmas�n" diyorsunuz bu s�yledi�inize siz inan�yor musunuz? Nas�l milyonlarca erke�in sizi g�rmesi size rahats�zl�k vermiyor hangi erke�in niyetinden eminsiniz ki?
Asalet boyda de�il soyda, �ncelik belde de�il dilde, Do�ruluk s�zde de�il �zde, G�zellik y�zde de�il y�rekte olmal� be G�zelim bilmem anlatabildim mi?
Ya av olacaks�n Ya da avc� Ama Asla Av� Avc�ya G�t�ren Bir K�pek Olmayacaks�n...
Hayat�m ne garip...Bir yan�mda mutluluk... Bir yan�mda h�z�n var...Ama her t�rl� �erefsizli�e 10 numara g�l���m var.!
Teknoloji fena halde geli�ti. Laf� buradan bir koyuyorsun ta bilmem neredeki'ne kapak oluyor.
Kad�n unutmaz; sadece sineye �eker. Zaman� geldi�inde ise i�ini bilir.
Ben a�larken yan�mda yoksan, G�lerken g�lge yapma uza.
Duvar�ma bak�p da �z�lenler hi� �z�lmesin elbet bir g�n sizinde olur. (??)
Damatl��� giydi�imde bilin'ki ben �ok mutluyumdur.
Hayatta iki konuda �ok yanl�� yapt�m. Bir de�er verdiklerim, �kincisi ise de�er istediklerim...[Night Mare]
Bir erke�in ne olaca��n� kad�n belirler. A��kta olabilir, Vurdumduymaz'da..
Ben huzur arad�m sen ise kusur. �imdi bensiz kudur dur.
G�n�n 24 saatini facede ge�iren insan faceye ba�l� biridir ben ise deyilim.
Baz�lar� yoldan ��ksa bile araziye her zaman uyum sa�larlar.
Hayatta iki �e�it insan vard�r. �ok ak�ll� olanlar ve kendilerini �ok ak�ll� sananlar ya siz hangisisiniz ?[TeknoWin]
Facebook Durum S�zleri
Facebook Durum S�zleri
Not : �lerleyen g�nlerde devam� gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder